Inițiativă MEAT: România marchează la toate capitolele, la EURO 2024. De la fotbal, la turism
De Expert News - 19-06-2024
Inițiativa Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, de a promova România în Germania, cu ajutorul a sute de taxiuri colantate, a fost foarte bine primită.
Turiștii de pretutindeni, prezenți la Campionatul European de Fotbal, s-au urcat în taxiuri cu imagini ale locurilor reprezentative din țara noastră, care ar putea deveni astfel următoarea lor destinație de vacanță. Ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, a explicat de unde a apărut această idee.
„După campaniile reușite de la Paris de anul trecut și de la Roma și Milano din luna aprilie a acestui an, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului derulează o nouă campanie outdoor de promovare a turismului, de această dată în Germania la Hamburg, Berlin, München, Frankfurt. Astfel, pe întrega durată a Campionatului European de Fotbal, 625 de taxiuri colantate cu imagini sugestive din România vor circula în cele patru mari orașe germane.
Promovarea României se face pe o piață țintă. Potrivit celor mai recente date publicate de Institutul Național de Statistică, Germania a ocupat primul loc în clasamentul țărilor emițătoare de turiști în anul 2023, cu un număr de 218.300 de sosiri. Acest fapt ne-a determinat să ne concentrăm eforturile asupra pieței germane, valorificând momentul unic al Campionatului European de Fotbal, un eveniment care va atrage un număr semnificativ de turiști din întreaga Europă”, a precizat Ștefan Radu Oprea.
Și premierul Marcel Ciolacu a reluat îndemnul de a vizita România. „Veniți în România! Avem nu doar fotbal de calitate, ci și obiective turistice spectaculoase! Munții Carpați, Delta Dunării, mănăstirile din nordul Moldovei, cetățile dacice, satele din Transilvania și litoralul românesc sunt destinațiile turistice unde veți dori să reveniți. Cu ajutorul unui cod QR pe care îl regăsiți la peste 600 de taxiuri colantate, România este promovată în Hamburg, Berlin, München și Frankfurt, pe toată durata Campionatului European de Fotbal. Îi mulțumesc Ministrului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, pentru această inițiativă de promovare a atracțiilor românești ca destinații de vacanță!”, a arătat și Marcel Ciolacu.
Așa că orașul München a fost împânzit de taxiuri germane inscripționate cu „România”. Poate că au și purtat noroc tricolorilor, care s-au impus cu 3-0 în fața Ucrainei, într-un meci care a atras atenția comentatorilor din întreaga lume. „Echipa României a câștigat inimile multor suporteri de pe glob, inclusiv inimile suporterilor neutri”, au scris jurnaliștii britanici.
Acum este rândul României să câștige puncte pentru a deveni una dintre destinațiile preferate ale turiștilor din întreaga Europă. De altfel, inițiativa MEAT a fost bine primită și de tricolori, mai ales că taxiurile inscripționate cu brandul de țară al României au mers la hotelul unde au fost cazați, pentru un salut simbolic. Foștii internaționali Vlad Munteanu, Marius Niculae și Lucian Sânmărtean au apreciat această idee și nu au pierdut ocazia de a se fotografia cu taxiurile.
Nu pierdeți:
Polițiștii de frontieră din Giurgiu au descoperit în semiremorca unui camion peste 29.000 de odorizante de haine contrafăcute. Un cetățean turc în vârstă de 45 de ani, voia să intre în țară, la volanul unui camion care, conform documentelor prezentate, transporta diverse bunuri.
Orice tânăr aflat la început de drum, la început de carieră, își dorește o locuință proprie. Dezideratul este valabil și pentru cei care își formează o familie sau doresc să aibă copii, nu departe de locul în care s-au născut. La Slobozia, în județul Ialomița, este posibil, având în vedere că mai multe loturi pentru tineri au fost repartizate de primărie.
Că este vorba de un proiect de robotică, de o afacere marcată Made in Romania sau de un start up tehnologic, proiectele de succes merită premiate. S-a întâmplat și de această dată, de Ziua Antreprenorului, eveniment de recunoaștere a continuității antreprenoriatului românesc și prilej pentru promovarea şi dezvoltarea activităţilor economice.
În cele mai tranzitate stații de metrou din Capitală au fost instalate defibrilatoare automate, în cadrul unui proiect care are ca scop facilitarea accesului populației să acorde primul ajutor în cazul unui stop cardiac.